مدارک مورد نیاز برای تمدید
دفترپیشخوان خدمات دولت و دفترارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) روستایی
متقاضیان محترم مطابق چک لیست ذیل نسبت به تکمیل مدارک وانجام فرایندهای مربوطه اقدام نمایند.
نکته: متقاضیان محترم جهت اخذ امضای مکاتبات در شهرستانها به ادارات پست و در مرکز استان به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مراجع و قبل از ارایه درخواست اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر خدمات پیشخوان دولت را مطالعه فرمایند.
فرم های مورد نیاز:
1-
تعهدنامه
2- چاپ و تحویل فرم کارکرد 6 ماهه دفتر T-2 (تایید و امضای فرم توسط نماینده اداره کل در شهرستان/ استان)
3-استعلام وضعیت سوء پیشینه -فرم (T-3) اشخاص حقیقی و حقوقی
-4استعلام عدم اعتیاد به مواد مخدر – فرم (T-4)اشخاص حقیقی و حقوقی
5- استعلام عدم بدهی بانکی(T-8) ، عدم بدهی مالیاتی (T-9)، عدم بدهی بیمه ای ( تامین اجتماعی)(T-10) اشخاص حقیقی
استعلام عدم بدهی بانکی(T-8) ، عدم بدهی مالیاتی (T-9)، عدم بدهی بیمه ای ( تامین اجتماعی)(T-10) اشخاص حقوقی
6-
نامه استعلام آدرس و کد پستی متقاضیان دفتر
7- پوشه پلاستیکی
تذکر: تصویر تمامی مدارک فوق باید در دفتر اسناد رسمی برابر با اصل گردد.