مدارک مورد نیاز برای انتقال
دفترپیشخوان خدمات دولت و دفترارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) روستایی
متقاضیان محترم مطابق چک لیست ذیل نسبت به تکمیل مدارک وانجام فرایندهای مربوطه اقدام نمایند.
نکته: متقاضیان محترم جهت اخذ امضای مکاتبات در شهرستانها به ادارات پست و در مرکز استان به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مراجع و قبل از ارایه درخواست اصول حاکم بر صدور پروانه دفاتر خدمات پیشخوان دولت را مطالعه فرمایند.
فرم های مورد نیاز برای انتقال دهنده:
1- ارایه مفاصا حساب به تاریخ جدید توسط صاحب پروانه از سازمان ها و موسساتی که با آن ها طرف قرارداد بوده اند.
2- چاپ و تحویل فرم تایید کارکرد دفتر V-2
3- ارسال اصل و کپی پروانه دفتر
فرم های مورد نیاز برای انتقال گیرنده
5استعلام وضعیت سوء پیشینه -فرم (T-3) اشخاص حقیقی و حقوقی
-6استعلام عدم اعتیاد به مواد مخدر – فرم (T-4)اشخاص حقیقی و حقوقی
7- استعلام عدم بدهی بانکی(T-8) ، عدم بدهی مالیاتی (T-9)، عدم بدهی بیمه ای ( تامین اجتماعی)(T-10) اشخاص حقیقی
استعلام عدم بدهی بانکی(T-8) ، عدم بدهی مالیاتی (T-9)، عدم بدهی بیمه ای ( تامین اجتماعی)(T-10) اشخاص حقوقی
8-
نامه استعلام آدرس و کد پستی متقاضیان دفتر
9- پوشه پلاستیکی
شرایط انتقال دهنده:
o داشتن اعتبار پروانه و رعایت زمان اقدام به تمدید (حداقل 1 سال قبل از انقضای اعتبار پروانه)
o فعال بودن دفتر
o اخذ مفاصا حساب از دستگاهها/
سازمانهای طرف قرارداد
o برای انتقال پروانه دفتر مورد نظر باید فاقد تخلف باشد.
·
شرایط انتقال گیرنده:
o نکته مهم: متقاضیان محترم شهری الزاما پس از ثبت شرکت و مطابق با الزامات اعلامی در فیلد درخواست ایجاد دفتر(حقوقی) اقدام
نمایند.
o دقت کامل به موارد اعلامی در چک لیست و شرایط انتقال دهنده