اخبار

بررسی وضعیت ارتباطی استان گیلان برای استقبال از مسافران نوروزی

بررسی وضعیت ارتباطی استان گیلان برای استقبال از مسافران نوروزی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از برنامه ریزی و تدابیر اجرایی برای استقبال از مسافران نوروزی در ایام نوروز 98 در جلسه شورای مدیران ICT خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، فرزاد توکلی در خصوص اهمیت کیفیت ارتباطات در زمان تعطیلات نوروز و ارائه انواع خدمات در این زمان به بهترین کیفیت نکاتی را بیان و اهمیت استراتژیک و موقعیت جغرافیایی استان گیلان را با توجه به توریستی بودن استان و تعدد مسافر در این ایام را یادآور شدند.

فرزاد توکلی در ابتدا ضمن تشکر از عملکرد ادارات ICT استان و اپراتورهای تلفن همراه در سال جاری، خواستار تداوم در مدیریت و تعامل و همکاری بیشتر در ارتباط و سرویس دهی خدمات بهتر در ایام حضور میهمانان نوروزی در استان شدند.

وی خاطرنشان ساخت:  با شناسایی نقاط پرتردد در هر یک از شهرها و جاده های استانی و تقویت پوشش آنتن دهی مناسب، امکانات لازم برای ارتباطی پایدار را فراهم و با تصمیم گیری درست و ارائه خدمات و سرویس های پایدار، اوقات خوشی را برای مسافران ایجاد نماییم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار اطلاع رسانی لازم در ایام تعطیلات نوروزی از طریق رسانه ها و مبادی ورودی استان شد و افزود: با راه‌اندازی آنتن‌های سیار (متحرک) در جاده های مسافر پذیر، مراکز زیارتی و گردشگری، شناسایی نقاط ارتباطی کور و فاقد پوشش و تامین پوشش ارتباطی بر بستر طرح ملی رومینگ در زمینه ارائه سرویس مناسب اهتمام لازم به عمل آید .

در ادامه هر یک از اعضاء جلسه از جزئیات برنامه ریزی های انجام شده برای ارائه خدمات ارتباطی بهتر در ایام نوروز مواردی را ارائه نمودند.

۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۱۱
روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان |
تعداد بازدید : ۷۰

اظهارنظر


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید